Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba strategických a koncepčních dokumentů na úrovni ministerstev České republiky (se zaměřením na Ministerstvo vnitra a Ministerstvo obrany)
Bitnerová, Marie-Anna ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Marie-Anna Bitnerová VERASP, FSV UK Abstrakt Diplomová práce pojednává o strategickém plánování na úrovni ministerstev České republiky (se zaměřením na Ministerstvo vnitra a Ministerstvo obrany). Zabývá se tvorbou strategických a koncepčních dokumentů na resortní úrovni a popisuje tak daný proces optikou teoretického rámce teorie tří proudů. Výzkum byl uskutečněn na základě hloubkových rozhovorů s devíti zaměstnanci Ministerstva vnitra a Ministerstva obrany (kteří se aktivně či pasivně podíleli na tvorbě daných dokumentů), dvou expertů na strategické plánování a jednoho respondenta z Hasičského záchranného sboru Praha, jemuž přísluší daná agenda. Práce analyzuje a poté vysvětluje vznik daných materiálů od prvotní idey vzniku až po závěrečné přijetí, realizaci a evaluaci. Zaměřuje se taktéž na jednotlivé proměnné, které do procesu vstupují - časový tlak, střet zájmů, vliv politických voleb, politizace atd. a na zúčastněné aktéry, kteří v procesu hrají zásadní roli (úředníci a jejich nadřízení, zvolení politici včetně vlády a experti). Jedním z hlavních výstupů a odpovědí na výzkumné otázky jsou nalezená negativa celého procesu, která narušují efektivitu strategického plánování. Mezi ně patří nedostatek financí; nedostatečné kapacity; problematika realizace; neschopnost dlouhodobého plánování a prioritizace;...
Problematika a rozbor komunikací MO ČR
Hanzlíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Ministerstvo obrany ČR je ústředním orgánem státní správy zejména pro zabezpečování obrany České republiky, řízení Armády České republiky a správu vojenských újezdů. K prosazování zájmů resortu, k budování pozitivní image ministra, ministerstva a armády, k informování o změnách na MO a k efektivní komunikaci v rámci tak početného resortu je zapotřebí propracovaného systému komunikace. Z tohoto důvodu je nutné věnovat velkou pozornost tvorbě komunikační strategie. Cílem této diplomové práce je seznámit s marketingovým komunikačním mixem se zaměřením na veřejný sektor, představit problematiku marketingových komunikací Ministerstva obrany ČR a provést analýzu efektivnosti jednoho z používaných nástrojů interní komunikace MO, a to vojenského periodika A report včetně závěrečných doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.